niedziela, 12 listopada 2017

Nowy portret.

Hej!


Chciałam zrobić dziś OOTD z nowo zakupionym sweterkiem, ochrzczonym jako "radziecki". Niestety zdjęcia nie wyszły, spróbuję zrobić je jeszcze raz, zestaw zamieszczę w internetach za tydzień. (Musicie coś o mnie wiedzieć. Miewam fazy na kultury różnych krajów. Niemcy, Austria, Anglia, no i obecnie Rosja.) Zauważyliście, że w sklepach pojawiają się ubrania z cyrylicą? W końcu powiew świeżości, a nie tylko japońskie/chińskie znaki i angielskie napisy.

W kwestii rysunku, WIP wrzuciłam już na aska i instagrama. Rysuję nieco inną techniką, ponieważ pan prowadzący z ASP poprosił mnie o przywiezienie kilku prac. Otworzyłam segregator i uznałam, że mało która mi się podoba, dlatego postanowiłam zrobić parę nowych. Zaczęłam od tej. 





Rysuję oczywiście ołówkami - HB, 3B, 5B.

Ostatnio jestem wiecznie zestresowana, nie wiem czemu. Jestem tym już nieco zmęczona, ale cóż, bywa. Kupiłam tabletki ziołowe i jest trochę lepiej - przynajmniej mogę spać. Jeśli się nie polepszy, zapiszę się do jakiegoś lekarza. 


Dziękuję za przeczytanie tego króciutkiego posta, jeśli chcecie mi coś przekazać - komentujcie! Do zobaczenia za tydzień ♥



1 komentarz:

Lista zespołów, które lubię.

 Witam :)   (Jeśli ktoś to czyta w przyszłości i gify w stylu lat 2000 już nie są cool - gif jest satyryczny)   Chciałam zamieścić tu listę ...