wtorek, 12 lutego 2019

Powrót na blogaska + update - trochę rysunków i studenckiego życia.

Hej!


Hej, witam i przepraszam za niepisanie. Szczerze, to nie pisałam głównie przez potrzebę wolnego czasu - miałam trochę roboty i wszelkie leniwe momenty były na wagę złota. Dziś pogadamy trochę o sesji, rysunkach i losowych sytuacjach z życia.


Całkiem niedawno skończyła mi się sesja. Była okropnie upierdliwa. Niestety wszystkie projekty zostawiłam sobie na ostatnią chwilę i cóż... było dziko. Wyobraźcie sobie robienie całej, ponad czterdziestosekundowej animacji w jeden dzień - zrobienie ręcznie wszystkich klatek (chyba 24 na sekundę, ale w końcu robiłam trochę naokoło - rysunek wspomagałam wycinanką), zdjęcia + złożenie w Adobe Premiere. Dodam, że Premiere nie działał jak trzeba i musiałam dawać każdą klatkę pojedynczo (:

Najlepiej poszedł mi przegląd z rysunku i malarstwa - 5,5. Najpierw myślałam, że mam 5, potem że z rysunku 5,5 a z malarstwa 5, dopiero na samym końcu dowiedziałam się co i jak. I radość. Moje prace nie mieściły się w sali, co chyba mówi samo za siebie. Obecnie pracuję już nad rzeczami na przeglądy w semestrze letnim. Wymyśliłam sobie serię rysunków z detalami anatomicznymi:




I WIPy:



Wszystkie prace były rysowane bez pomocy stockowych zdjęć.

Poza tym są jeszcze jakieś wektorowe pierdolniki na inne zajęcia, ale w nich jestem świeża i nie wiem, co o nich myśleć...


(yup, przycięte 2/10 + jeszcze do końca nie ogarniam Illustratora)

Jestem bardzo zadowolona ze swoich wyników, mam średnią 5,0, więc nie tak znowu źle. Nie wiem, czy na studiach średnia się liczy, ale cóż, dla mnie jest ważna. Ferie mi się już skończyły, od wczoraj normalnie zaiwaniam na zajęcia. Nie przeszkadza mi to nawet, poza zajęciami z animacji :v


Kim bym była, gdybym nie pogadała trochę o ciuchach? Otóż zamieniam się w Patrycję aka aristocrathime. Wiem, że ten blog ma małe, zamknięte grono odbiorców, więc pewnie niektórzy pokojarzą (jak nie, odsyłam do posta o naszych wspólnych przygodach: * oraz na aska i instargrama Patrycji). Krótkie włosy, biała góra... Nawet więcej Malice Mizer z Gacktem słucham - zawsze wolałam ich gotyckie i mhroczne wycia z Klahą.
(#stillgoththo)

(Selfik z fajną wystawą)

Chociaż dziś byłam już w czarnych koronkach i gorsecie. ;w;


BTW BARDZO WAŻNE PYTANIE.
Co chcecie czytać? Jakieś ałtfity, rysunki, co by Was interesowało? Bo chcę znowu regularnie pisać.

Do następnego!



2 komentarze:

  1. Najbardziej chyba lubię twoje outfity i makijaże. <3 Rysunki też ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym jeszcze miała sposób na makijaż inny niż kreska + cokolwiek na usta 💔

      Usuń

Lista zespołów, które lubię.

 Witam :)   (Jeśli ktoś to czyta w przyszłości i gify w stylu lat 2000 już nie są cool - gif jest satyryczny)   Chciałam zamieścić tu listę ...