piątek, 15 lutego 2019

OOTD - Bloodsucker

Hej!


Lud przemówił i chciał ciuchy. Więc trzeba dać ludowi ciuchy. Szłam dziś co prawda tylko do fryzjera, ale post sam się nie napisze, więc ubrałam się nieco bardziej fancy. W tytule nawiązałam do piosenki zespołu Paralysed Age, którą oczywiście znajdziecie na końcu. Aha, zdjęcia robione przed fryzjerem :,)


(Profesjonalna edycja proszę państwa)

Z góry przepraszam za jakość, mój telefon nie jest zbyt nowy, a na aparat mnie obecnie nie stać. 
Dzisiejszy strój jest raczej codzienny jak na moje standardy. (Btw, to 100% Mint w Mint.) Znaczy tak, jest elegancki i zaliczam go do tych ładniejszych, ale na luzie poszłabym tak na uczelnię. 


Najważniejszą częścią stroju jest gorset waspie wsadzony pod spódnicę. Pod gorsetem mam zwykły czarny sweterek z Terranovy.

Sweterek - Terranova
Gorset - rebelmadness.pl

Spódnica ma już kilka lat - niestety w liceum byłam głupia i ją obcięłam, w oryginalnej formie była do połowy łydki :(

Spódnica - Stradivarius

No i moje standardowe buty, czyli eleganckie oksfordy.

Buty - Lasocki

Do tego delikatny srebrny wisiorek z onyksem. Nie sądzę, by ten strój potrzebował więcej akcesoriów.

Wisiorek - losowy złotnik


Wiem, że dosyć szybki ten post, ale co innego miałabym napisać? Nie chcę lać wody. Wstawiam piosenkę i się z Wami żegnam ♥


Do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lista zespołów, które lubię.

 Witam :)   (Jeśli ktoś to czyta w przyszłości i gify w stylu lat 2000 już nie są cool - gif jest satyryczny)   Chciałam zamieścić tu listę ...