niedziela, 14 stycznia 2018

Studniówka - OOTD#5 + relacja.

Hej!


W piątek, dwunastego stycznia, odbyła się moja studniówka. Bal zorganizowano w sali bankietowej w Hotelu Terminal (czyli dokładnie na drugim końcu miasta). O czternastej wpadła do mnie Kapibara, pogadałyśmy przez jakieś dwie godziny, potem zaczęłyśmy się szykować (i dołączyła do nas Karena). Zrobiłam dziewczynom makijaże i wyruszyłyśmy.


Oto mój strój:



Sukienka: Mohito


Choker: Mohito


Kopertówka: Victoria's Secret


Buty: CCC (S-But, bardzo wygodne, polecam 👌)


Dotarłyśmy do hotelu około 19:30, więc miałyśmy pół godziny. Odnalazłyśmy swój stolik, porozmawiałyśmy trochę, potem zaczął się polonez pokazowy i walc, czyli swego rodzaju program artystyczny, za który odpowiedzialne były osoby z różnych klas, łącznie szesnaście par (w tym jedna z mojego stolika). 
Po tańcach pokazowym przyszedł czas na poloneza dla wszystkich. Na studniówce było jakieś 500 osób, więc taniec trzeba było podzielić na trzy części, pierwszą tańczyły osoby z klas A-C, drugą kolejne trzy, trzecią też trzy. 
Następnie była kolacja: zupa-krem z pomidorów, potem kilka wielkich półmisków z mięsem, pieczonymi ziemniaczkami czy makaronem. Po konkretach wzięłam sobie kawałek sernika - wszystko było bardzo dobre.
Niestety nie jestem typem imprezowiczki, więc dość szybko opuściłam salę, w której podłoga aż drżała od popu i disco-polo (choć przepraszam, na samym początku puścili The Cure!) na rzecz miękkich sof w hallu. Pogadałam trochę z kolegą, oboje zebraliśmy się o 23:30.

Trochę zdjęć:







To byłoby na tyle, dziękuję za przeczytanie i zachęcam do komentowania ♥


Do następnego posta ♥


4 komentarze:

  1. To chyba się cieszę, że ostatecznie nie zdecydowałam się, żeby pójść na studniówkę. (U mnie już zbierają pieniądze, poważnie.) Bardzo ładna sukienka, tbh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💖 czułam się trochę jakby ktoś wsadził mnie w opakowanie od parówki jedynki, bo nie jestem przyzwyczajona do bodyconów 😂😅

      Usuń
  2. Żałuj że zwinęłaś się tak wcześnie,ominęło Cię tyle "hiciorów" 😹😹

    OdpowiedzUsuń

Lista zespołów, które lubię.

 Witam :)   (Jeśli ktoś to czyta w przyszłości i gify w stylu lat 2000 już nie są cool - gif jest satyryczny)   Chciałam zamieścić tu listę ...