wtorek, 12 września 2017

Wprowadzenie.

Witam w pierwszym poście!


Nie wiem, który to już raz reaktywuję bloga. Przedstawię się. Znowu.

Jestem Mint, mam 18 lat, mieszkam we Wrocławiu. Lubię gotyk, zamki, wampiry, niepraktyczne buty i kawę. Rysuję (nie polecam klas o profilu architektonicznym, zło), interesuję się kryminologią. Słucham rocka gotyckiego, metalu (w większości black, death, ale nie tylko), V-kei, muzyki klasycznej. Do ulubionych zespołów zaliczają się Moi Dix Mois, Malice Mizer, Bauhaus, Suspiria, Versailles, Siouxsie and The Banshees, Mayhem, Bathory, Behemoth, Dr Arthur Krause, Carpathian Forest, Rammstein, można tak w nieskończoność. Swój styl określiłabym jako mieszankę casual i neo-victorian goth. 

Trochę mnie:



(Tak wyglądam na co dzień. Kreski są zbyt pracochłonne :v)

Trochę rysunków:





Kiedyś za wszelką cenę chciałam mieć bloga artystycznego, ale jestem na to zbyt leniwa. Mam tendencję do zaczynania i porzucania, niestety. 

Co więc znajdziecie na tym blogasku?

1. Outfity (oklepane, ale sporo osób mnie o to męczyło za czasów mintspalace.blogspot), trochę o modzie alternatywnej,
2. DIY,
3. Czasami rysunki,
4. Różności z życia,
5. Relacje z różnych wydarzeń,
6. Posty o makijażu i pielęgnacji (białej jak śnieg!) cery,
7. Posty o muzyce.

Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na post, niech da znać w komentarzu!


Dziękuję Wam za przeczytanie, mam nadzieję, że nowi czytelnicy zostaną ze mną dłużej.
Pierwszy "właściwy post" opublikuję w weekend, zapraszam! ♥



2 komentarze:

  1. Mi się nawet bardziej podobasz bez kresek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤😭 Robiłam mocny makijaż dzień w dzień od 4 lat, więc w samym tuszu czuję się średnio, a taka pozytywna opinia zawsze daje to +10 punktów do pewności siebie 😊

      Usuń

Lista zespołów, które lubię.

 Witam :)   (Jeśli ktoś to czyta w przyszłości i gify w stylu lat 2000 już nie są cool - gif jest satyryczny)   Chciałam zamieścić tu listę ...